مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-31اقتصادي

بزرگترین  پروژه مسیرگشایی تاریخ تبریز امسال به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، یعقوب هوشیار در رویداد ملی تعالی حمکرانی شهری، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای اساسی کلانشهر تبریز بود که در این زمینه موفق به خرید 300 دستگاه اتوبوس در سال گذشته شدیم و تاکنون 180 دستگاه از این اتوبوس ها تحویل گرفته شده است.

- شهردار تبریز گفت: پروژه های مسیرگشایی برای گره گشایی از معابر تبریز شتاب بیشتری گرفته به طوری که شهرداری تبریز برای اجرای طرح نجات تبریز بالغ بر 700 میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، یعقوب هوشیار در رویداد ملی تعالی حمکرانی شهری، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای اساسی کلانشهر تبریز بود که در این زمینه موفق به خرید 300 دستگاه اتوبوس در سال گذشته شدیم و تاکنون 180 دستگاه از این اتوبوس ها تحویل گرفته شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد خرید 150 دستگاه اتوبوس با وزارت کشور بسته شده است و تنها 25 دستگاه اتوبوس از این قرارداد تحویل داده شده، تصریح کرد: قرارداد خردید 150 دستگاه دیگر با یک شرکت خودروساز داخلی منعقد شده و به شرطی از این شرکت اتوبوس خریداری می شود که اقدام به راه اندازی کارخانه و خط تولید در استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین  پروژه مسیرگشایی تاریخ تبریز امسال به بهره برداری می رسد

بزرگترین  پروژه مسیرگشایی تاریخ تبریز امسال به بهره برداری می رسد